Alla inlägg under mars 2008

Av Marie - 27 mars 2008 10:54

Tittade på fotbollen igår med T. Sverige - Brasilien.

Helt okej faktiskt, fast Brasililen inte spelade med sitt topp lag.

Bra mostånd från Sveriges sida, hade ett par bra chanser att avgöra.

Sen gör tyvärr Shabaan bort sig och "ger" praktiskt taget bort 1-0 till brassarna. Vilket oxå blev slutresultatet. Men alla är vi människor och alla kan vi fela. Men endå.. dumt gjort!


Sovit som en kratta inatt. Går fan inte och sova när man håller på att hosta ut lungorna ur kroppen. skit jobbigt. 


Ska egentligen på möte idag, men är för trött så jag skiter i det. KOmmer nog bara sitta här i stället och spela FOF och lyssna på bra musik. :)


ha det bra sötnosar.

pusshej


Av Marie - 25 mars 2008 19:28

Ojdå, har nyss insett att de var hundra år sen jag skrev typ =/

Mest varit grymt sjuk sen sist. öhhhrk. Disslike alot.

Typ världens fetaste förkyldning och fett med feber. Jobbigt.

Men äntligen på bättringsväg  =) wiiioho


Idag, mest sprungit i stan. Handlade en ny klänning tills på lördag då de blir utgång med mamma =)

Blev även att färga håret mörkt med lite ljusare slingor. så nu är man inte dum blondin längre ;) 

Men jag är nöjd endå =)


I helgen blir det som sagt var utgång med Mamma på lördag. =) ska även försöka hinna med och hälsa på Ponnisarna. saknat dom mycket juhe.


ha de bra sötnosar!

pusshej 

Av Marie - 14 mars 2008 17:47

Vaknade ganska sent idag. Typ vid tio!

Knatade upp och åt frukost med C. Spöade han i skipbo två gånger med. Han blev galen. Världens sämsta förlorare! :)

Hem och bytade om, sen kom Sara och C och vi åkte ut till stallet.

Stackars Mandy var helt blöt efter att ha stått ute i regnet. stackare.

Tog in henne och mockade och gjorde allehanda sysslor som ska utföras. Sen dax att rida. riktigt svettigt blev det idag, har inte ridit seriöst på ja, jag vet inte hur länge, sen jag slutade ta hand om Mandy i November. =/

Men, hon var döfin och väldigt duktig!

Elsk ville oxå rida. så de fick han. alla nöjda och glada. sen hem och nu sitter man här.


Ikväll blir det chips, dippa, läsk och Lets dance. SJÄLV!



ha de bra sötnosar!

Pusshej

Av Marie - 13 mars 2008 15:42

Japp, bakade muffins inatt! :)


nej om man kanske skulle gå och laga lite mat! Jag är hungrig! :)


Ha de bra sötnosar!

puss

Av Marie - 12 mars 2008 17:06

Hur kul är det egentligen att tvätta?

Inte nog med att man måste stiga upp förbannat tidigt, men de tar juhe hela dagen med. *suck*

Så vad har man gjort förutom att tvätta?

Varit på ett helt meningslöst möte på arbetsförmedlingen. Det är nog de stället jag hatar mest på denna jord. dom är korkade och jag kommer inte alls överens med dom. Bojkotta arbetsförmedlingen i denna hålan!

Varför känns de mycket bättre när man har fått kräka av sig?Dont know. :) men jag gillart! ;D


Nej, tvätten kallar! =/


ha de bra sötnosar!

Pusshej

Av Marie - 11 mars 2008 18:46

Herr Lagg har varit på besök, skrev precis värsta braiga bloggen. Skulle ladda upp det men då laggar datorn ihopa!

Vem fick inte vrål damp då? Jo jag! Jag tror nog jag är lite instabil eftersom jag blir arg på en dator :O


Idag har varit sjukt lugnt eftersom vi var i sthlm igår, kom hem kl 02.00 inatt. *pust*


Precis duschat och sitter här och myser i morgonrock och lyssnar på grym musik!



Ha de bra sötnosar!


puss

Av Marie - 4 mars 2008 16:37

Usch, börjar känna mig lite små krasslig. Det är nog lillebror som har smittat mig. Eller de började nog redan i helgen! *suck*


Idag har man mest tagit hand om sin sjuka lillebror och varit med C. men sen fick man dra hem och laga mat och ta hand om lillebror igen efter man hade varit ute i de fina vädret. sen mitt i allt ihopa började de kräksnöa. :O Men som vanligt i skåneland så lägger de sig inte! :( Men de känns endå som om de är lite för sent med snö nu!


nej om man skulle gå och baka en daimtårta ;)


hade bra folk :)

puss

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards