Alla inlägg under april 2008

Av Marie - 21 april 2008 11:25

Det gör grymt ont. :(

Jag vill inte att de ska vara så. men tyvärr är de så!

det som inte dödar det härdar eller?


ska träffa A idag och snacka skit. kan behövas. länge sen nu! :/


pusshej 

Av Marie - 19 april 2008 23:42

Kommer aldrig glömma...

Av Marie - 17 april 2008 10:23

Överdrivet mycket energi idag. Vet dock inte varför?!

Ponniesarna åkte till danmark igår för att tävla. Hoppas vi lyckas kvala till SM, men de ska nog inte vara några större problem. :)



Idag, blir de stallet med S och rida Mandy, gammkärringen :)

Sen efter de blir de å vara hundvakt till tilda :)


Kommer kanske mer sen. :D


ha de bra sötnosar!

pusshej



Fina Gammkärringen Mandy och Jag

Av Marie - 16 april 2008 16:37

Sitter och lyssnar på gammla låtar! Massa minnen. FAN!

Blir helt gråtfärdig, jag vetifan om jag ska skratta eller gråta?!

Underbara minnen.

I Miss BIGTIME!


puss 

Av Marie - 15 april 2008 11:23

Idag!

Fint väder, blir nog att sola, och sommarkläder :)

Ska på "nyöppningen" av Maxi.

Laga mat till mamma och lillebror.

Pussa på mina älskade Ponniesar :)


Ja så är planerna, ska nog gå och duscha nu och krypa ur pyjamasen ;D


pusskram



Jag älskar dig vackraste Ponny<3

Av Marie - 14 april 2008 10:34

En bild säger mer än tusen ord!


Jag älskar dig! Utan dig hade det inte funkat! Du kompleterar mig, du gör mig hel!


Av Marie - 12 april 2008 15:57

Varför? Varför? Varför? VARFÖR?

Det är den jävla frågan! Är sjukt ilsken och har fett med ångest.

Alla dessa jävla äckliga tankarna, dom tar kål på mig!

Suttit och gråtit som ett litet barn och dampat sönder totalt, Har slagit sönder hela höger handen. Smart Marie!

Så nu är den blå och svullen. guldstjärna till mig.

Knakade i handleden när jag slog sista slaget rakt in i väggen, och nej våra väggar är inte mjuka. Svullet, Underbart!

Jag hatar dessa jävla tankar, dom får mig att må dåligt. Men som vanligt så säger jag inget, håller allt för mig själv! För ensam är stark, eller?

Jag är väl den där glada och spralliga tjejen utan några som helst problem utåt, men innuti är det helt KAOS! Jag är väl den tjejen för eran skull, varför? för om ni mår bra så "mår" jag oxå bra!

Och nej, jag sitter inte och tycker synd om mig själv, men jag önskar inte ens min värsta fiende detta helvete.

Jag har det endå bra ställt så varför klaga? Men om man inte mår bra i sig själv är det tamigfan bara att bita ihop och se glad ut, sen får man stor dampa när ingen ser. Är det sånt som kallas självdestruktivt beteende?

Jag vet inte, och helt ärligt så bryr jag mig inte heller.

Visst fan finns det stunder när jag mår bra, riktigt bra. Men dom är väldigt sällsynta, jag vill ha fler sådanna. Varje dag. MINST!


Om jag kunde vrida tillbaka tiden, till då, när man inte hade dom problemen, utan allt var ett enda stort lyckorus! Jag saknar, något så grymt mycket saknar jag det! FANFANFANFAN!!!


Nej, slut för idag!

hejdå!

Av Marie - 9 april 2008 09:22

Grattis ditt mongo!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards