Direktlänk till inlägg 11 juni 2008

För mycket...

Av Marie - 11 juni 2008 20:54

Av allt känns de som. =)


För trött för att ens orka tänka. Sjukt grinig,men de är bara för att jag är trött!

Sjukt mycket att göra på jobb just nu, noll motivation för den delen med. =/

Känns som de enda som är kul nu är motionen,cyklar till jobb varje dag ( 1 mil) och sen jobbar man, sen cyklar man hem igen. Okej, ni kan säga vad ni vill, men mitt jobb är fysiskt som fan. 


Jobb i helgen med. Kanske inte så  jävla kul, grisningsvecka nu juhe, sjukt mycket att göra! Men de är skönt på sitt sätt då slipper man vara sysslolös!

Men jag älskar det fast jag gnäller jävligt mycket nu!


saknar hjärtat helt sjukt mycket. det bidrar nog oxå till mitt dåliga humör, att jag vet om att jag måste vara utan han hur länge som helst!

Det suger helt sjukt mycket. Hjärtat, snutte, finaste, jag kärt barn har många namn, tycker om VÄLDIGT mycket! <3


Nej dax att kila. Ha de sötnosar!


Pusshej 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 3 oktober 2008 13:04

Nu hittar ni mig på http://svinkul.blogg.se

Av Marie - 25 juli 2008 22:36

Idag kom lilla Max. Ska passa han hela helgen för A och hennes kära man ska åka till danmark. =) Men de är bra, då har jag sällskap i helgen :)   Ikväll var vi på tivolit med lillkusinen och Moster. Trevligt! Alla tittade på lilla Max.   sen gick ...

Av Marie - 18 juli 2008 17:12

Helt galet kär i....   Jason Mraz - Im yours  <3

Av Marie - 18 juli 2008 14:35

Vaknade i onsdags med feber och sjukt ont i halsen. Masade mig till jobb iaf. Satt mest vid datorn fram till lunch, då gick jag ut i stallet och hade lite "gristerapi". :) Att bara få ta upp en kulting och hålla den i famnen och bara mysa. de är lyc...

Av Marie - 11 juli 2008 17:59

Ja, Knas!   Idag,mest bara en massa shopping. :) Bränt fett med cash! :) Ikväll? Malmöe och umgås med B och dom. Nice :) Blir kanske att dricka en öl elr två! :)   Imorgon, 20års ferre. :) Grattis din jävel!   dom två senaste dagarna har varit helt g...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards